نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5604
-
الف
+

ابراز رضایت مخاطبان آی فیلم 2 از هنرنمایی حمید لولایی در خوش نشین ها

«حمید لولایی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 1334 است.

«حمید لولایی» بازیگر نامدار سینما و تلویزیون ایران با ایفای نقش در سریال کمیدی «خوش نشین ها» توجه مخاطبان کانال تلویزیونی آی فیلم 2 را به خود جلب کرده است.

به گزارش آی فیلم 2 ، «حمید لولایی» یکی از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون ایران ، سال 1334 خورشیدی در عشرت آباد تهران به دنیا آمد. 

علاقه بی حد «لولایی» به بازیگری در دوران طفولیت ، سر انجام او را در سن 15 سالگی به دوره های آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشاند و دوره هنرهای زیبا را نیز به صورت شبانه گذراند.

وی کار تیاتر را در سال 1358 با ایفای نقش در نمایشی به کارگردانی مرحوم «رضا ژیان» و «سیاوش طهمورث» به طور جدی آغاز کرد.

«حمید لولایی» با ایفای نقش در سریال «فراموشخانه» به بازیگری روی آورد و با حضور در سریال «ساعت خوش» قدم به عرصه کمیدی گذاشت.

«داریوش کاردان» اولین کسی بود که استعداد و توانمندی «لولایی» را در عرصه بازیگری کشف کرد.

«لولایی» با ایفای نقش کرکتر «خشایار مستوفی» در سریال «زیر آسمان شهر» به کارگردانی «مهران غفوریان» به بازیگری مطرح و محبوب تبدیل شد.

وی در سال 1384 برای ایفای نقش در فلم سینمایی «چند میگیری گریه کنی» برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد انتخاب شد.

او نقاشی را تنها هنری می داند که به بازیگری نزدیک است به همین خاطر عاشق کارهای «آنتوان چخوف» است.

وی عاشق اسب سواری است و فوتبال را بسیار دوست دارد. همچنین عاشق کرکتر «چارلی چاپلین» است و به گفته خودش در دوران طفولیت برای دیگران این کرکتر را تمثیل می کرده است.

«خانه به دوش»، «سه در چهار»، «معراجی ها» ،«چارخونه» ، «ترش و شیرین» ، «آژانس دوستی» ، «ساعت خوش» ، «خوش نشین ها» و «زیر آسمان شهر» از جمله سریال هایی است که «حمیدلولایی» در آن ها نقش آفرینی کرده است.

این بازیگر ایرانی همچنان در فلم های سینمایی «هفت خط (١٣٩٢)»، «کنسرت روی آب(1389)» ، «اگه می تونی منو بگیر(1385)» ، «قاعده بازی (1385)» ، «چند می گیری گریه کنی(1384)» نقش بازی کرده است.

گفتنی است  همزمان با نشر سریال کمیدی خوش نشین ها از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 ، مخاطبان این شبکه با ارسال پیام های فراوان ضمن استقبال از نشر آن ، هنرنمایی بازیگرانی چون حمید لولایی ، علی صادقی ، مرجانه گلچین و سیروس گرجستانی را تحسین کردند.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر